1. Kupując w naszym sklepie korzystasz z dostawy kurierskiej na terenie całej Polski. Cena wysyłki widoczna jest podczas składania zamówienia. W przypadku transportu zagranicznego prosimy o kontakt w celu indywidualnej wyceny.
  2. Sprzedający odpowiada za sprawne dostarczenie towaru do Klienta. Klient nie ma zatem możliwości wyboru firmy kurierskiej.
  3. Kurier dostarczy zamówione produkty pod wskazany przez Klienta w zamówieniu adres, w terminie określonym statusem produktu.
  4. Klient zostaje poinformowany o zmianie statusu zamówienia przez Sprzedającego pocztą elektroniczną.
  5. Po dokonaniu przez klienta płatności przechodzimy do realizacji zamówienia.
  6. Zaleca się, aby Klient, będący konsumentem, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (np. kurier), a w przypadku ewentualnych uszkodzeń, spisał odpowiedni protokół dostępny u przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę i zrobił kilka zdjęć przedstawiających uszkodzone miejsca. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Klient będący konsumentem skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedającym telefonicznie: 791-733-514 lub mailowo:sklep@luxdecor24.pl.                                                                 Uwaga!!! Kurier nie wnosi towaru do domu lub mieszkania.
  7. Sklep nie przyjmuje zwrotów, ponieważ przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.